Sunday 2 September 2012

my lovely collection!!!


wuuuu.. 1st post on september..
nampak gambar tu?? nampak??
well that was my lovely collection.. koleksi yang saya sedang usaha untuk menambahkannya dari sehari ke sehari.. #dengan muka usaha sungguh2..
detective conan.. tapi yang ni yang edisi khas punya.. edisi khas tak sama macam detective conan yang bersiri sambung2 tu..
why??
sebab saya nak tau apa jadi waktu tu jugak. if yang bersambung2 saya kena beli next series if nak tau apa jadi.. jadi saya tak suka.. plus malas.. sebab saya memang tak sabar..
hehehe..
tapi tak semua ada. berlompat2 tengok mana yang ada kat kedai buku tu. n beli pun tengok belanjawan kewangan. kalau tengah semput tak ada la.. haha...
yang masih ada baju tu bererti baru beli tapi yang dah nak reput tinggal badan tu maksudnya dah berabad la buku tu jadi hak milik. hak milik kakak n adik tapi sama la hak milik saya jugak.. :p
adik saya pun dah pening tak ingat siri berapa yang belum baca sebab masa cuti saya teramatlah rajin nak beli buku2 ni n masa tu dia tak da n tak cuti jadi bila balik2 tengok dah hah sebeban terus hilang punca..
tak pa dik, u can repeat all of these books while u be 'penganggur' after SPM nanti.. 
okay...
btw gud luck to my brother for his trial SPM starting TOMORROW. gud luck dear n do ur best.. what ever happen,u still the brightest diamond in our heart.. <3


4 cakap-cakap tentang coretan ini:

Ares Skywalker said...

wah.. saya punya banyak.. biasa beli 'main story' punya, yg side story ni beli je.. rasanya banyak gak la.. tp xde usaha2 menyimpan khazanah camni. kalau nk sy boleh je kasi. benda2 ni kitorg dah antar kat kg dah kasi budak2 kat sana baca. haha

NoR_NiZa said...

@Ares Skywalker wahhhhh.. yeke.. nakkkk!! *mukapenuhberharap* bla nk on blk fb ney?? >.<

Ares Skywalker said...

ha.. camne nak kasi ye. org yang nak tak dapat, orang yang ada tak hargai pulak..
kat kampung kitorg nk nyalakan api bakar daun2 kering, komik2 la makannya. hahaha. tapi side story kurg la, dari segi grafik ngn stori dia. xsehebat main story. lps zaman internet kt umah, dah x bli bru komik2 ni.

NoR_NiZa said...

@Ares Skywalker tu la. nk bg cmner. nk tunggu dtg kl memng ...... la kan.. huhuhuh.. *kecewa* yg km pnya pun sbb dh berabad dh relai2 tp bca lg.. haha.. :p

 

Template by Web Hosting Reviews