Thursday 17 November 2011

stuck in my heart

<3 Assalamualaikum <3


selesai dengan kuiz bichem.. Alhamdulillah.. ok ke tak?? erk.. itu belakang kira... nasib sangat baik n syukur sebelum masuk test sempat terpandang principle of salting out.. kalau tak 10mark tu akan melayang2 ucap selamat tinggal kat aku.. huhuh.. after dari pukul 8 malam sampai 1 pagi menghadap biochem, structure amino acid sempat hafal semalam tapi tak banyak, agak kecewa sebab hilang markah kat structure yang tak sempat hafal.. huhuh.. :'(
tapi, syukur lah dengan at least kertas tu tak kosong kan.. =)
balik test, management kelas cancel, so, terus balik bilik..
buka fb, twitt n so on.. =)
tiba2 rasa rindu :p

gambar apa ni.. this is one of my favourite picture,, serius.. last party of 5Zarqali aka 5Udayana.. on farewell party.. masa ni aku jadi mc dengan my twin.. who?? tu yang sedondon dengan i pakai warna pink..
serius masa ni sangat susah nak paksa my twin ni nak guna 'pink' theme(actually tiap couple kena guna theme yang berlainan.. sje pilih pink sebab my twin ni memang allergic gila la dengan 'pink' colour ni.. hehe.. saya sangat jahat n saya mengaku.. (^^)
tapi demi kesiankan twin dia ni so dia dengan rela+berat hatinya mengikut kata hati i..
yeay!
masa ni gak tiap orang akan dapat hadiah dari SA (secret admire) masing2 n kita pun kena bagi kat SA kita.. errrrr??
siapakah SA saya n dalam diam saya ni SA kepada siapa??
well, all be the secret of the paper yang dicabut.. undian dilakukan n sebarang bantahan tidak dilayan.. eceh..
dan ditakdirkan my SA lelaki n saya pun SA kepada lelaki gak..
sebelum majlis, semua orang kena bagi surat or something like that kat orang yang kita minat ni..
creadit to husna yang banyak bagi dorongan+galakan+bantuan..
masa tu saya jadi sangat nakal..
hehehehehe,,,
kepada orang yang saya minat dalam rahsia tu (translate dari SA), ampun maaf yerr.. =)
n kepada SA saya, terima kasih daun keladi for all the presents really2 appreciate that even mula2 touching sebab tak dapat surat..
(^^)
serius rindu kelas ni, rindu my maktab ni, my frens n my romate+housemate..
semua dah bawak haluan masing2, most of them are currently in egypt ( a doctor to be)
wherever you are hope one day we can meet again..
semoga kejayaan milik kita bersama.. =)
luv u all..

our currently official website:


kata 1: ZARQALI actually our class's name tapi udayana tu nama special untuk kelas kami.. =) sebab? tu kena tanya orang bertanggungjawab.. =)
kata 2: munira di IIUM, husna di China, sangat rindu mereka.. :'( nanti balik kita dating together2 ok.. =)


2 cakap-cakap tentang coretan ini:

Anonymous said...

Dulu pernah satu majlis raya dekat maktab kawan aku pakai hadiah yang SA dia kasi. SA dia nmpk, n happy gila waktu tu.. tp segan nk bgtau. Smpai skrang SA tu igt. Lawa that night, nsib baik la kaler matching ngn present tu. :D

NoR_NiZa said...

oh, really?? mesti orang tu sangat suka n appreciate benda tu.. klu tak, takkan dia pakai kan.. SA tu patut bgtau 'orang tu' jadi 'orang tu' akan lebih happy.. =)

 

Template by Web Hosting Reviews