Saturday 3 May 2014

I have tried!


i tried. seriously i tried.
even i felt that its useless. nothing different. nothing changes.
but most important things i have tried right?
*tears falling down*
ya ALLAH..
for now.for this time.
i think this is one of my biggest challenge that u have given to me.
even i do not know what will happen in future.
i just want one thing ya ALLAH..
everything will be 'easier' for me..
even itz actually hurt and breaks my heart soo much. deep inside.

"HE never promise that life would be easy, but HE promise to go through with you. in every steps in my life"

akan tiba satu masa nanti,kita cuba melihat kehadapan.
memberi harapan pada diri sendiri.
memberi keyakinan pada diri sendiri.
meskipun terdapat seribu rintangan yang melanda.
masih terdapat satu jalan yang bebas dr rintangan
meskipun satu dunia memandang sebaliknya
masih terdapat seseorang yang memandang kebenarannya.

ya ALLAH jika benar kata2 itu pengungkap rasa
berikan aku kekuatan untuk mencari kata2 itu.
agar dapat aku bisikkan apakah sebenarnya yang terjadi
tetapi aku tau ya ALLAH..
meski sehebat mana kata2 itu
meski seindah mana puisi itu.
tiada satu pun dapat mengungkap apakah sebenarnya yang terungkap hati

KAU memahami ya ALLAH
KAU Maha Mengetahui.
sedikit masa saja lagi ya ALLAH. kuatkan aku..
jadikan hatiku cekal secekal hati yang pernah KAU pinjamkan dahulu
agar aku tidah jatuh sebelum ke garisan penamat.

:( :( :(

0 cakap-cakap tentang coretan ini:

 

Template by Web Hosting Reviews