Monday 27 January 2014

ueesssemmm....




siapa2 adik2, akak2, abang2, pakcik2, makcik2. ehh?? errr.. sapa2 je la. applications dah bukak yer anak2 bleh la mula mohon. 
psiko sangat. saya bukan tengah meng'promosi' tapi sekarang saya tengah bohsan dan ini adalah post 'istimewa' untuk adik tersayang. istimewa la sangat kannn. heeee..
disebabkan selama beberapa lama ini laptop buat hal. semua benda tak leh bukak dengan blog sekali, maka nak meluahkan perasaan kat blog guna tab sangatlah menduga perasaan. kemalasan yang tinggi untuk menghantar laptopku ke kedai untuk dibaiki menyebabkan diriku dibebel banyak kali oleh ayahanda terchenta tapi kedegilan ku menjadi penyebab laptopku masih belum dibaikin ditakuk lama. terpaksa gigih bukak segala website yang tak bleh bukak dengan menggunakan tab. love u my tab. mohon jangan merajuk dalam beberapa bulan, saja laptop terpaksa di format kembali. rasa kedai tu pun dah penat nak layan diriku ini. mohon jangan format lagi laptop saya. teramatlah penat nak meng'update' n meng'upload' segala application... huuuu.. 
*rintihanseoranginsanyanglaptopnyaseringbuathal*



0 cakap-cakap tentang coretan ini:

 

Template by Web Hosting Reviews