Sunday 2 December 2012

serabut..

again.. again.. n againn..
i always wish that everything will be easy for me..
yes it is.. but it was before..
but not now...
ya ALLAH. selalu diri ini tertanya2..
mengapa episod ini terlalu sukar sekarang..
kenapa kisah ini tidak berlalu dengan mudah seperti suatu ketika dahulu..
mengapa hati ini tidak tetap n mengikut apa yang sepatutnya ia lakukan..
tidaklah daku meminta dia pergi dari sini..
tidaklah daku meminta dia berlalu begitu sahaja..
tapi benarkanlah hati ini untuk kuat...
ya ALLAH, jika dia memang benar untukku.. dekatkanlah hatinya dengan hatiku..
tapi jika bukan dia yang Kau catatkan untukku.. redhakanla hatiku n kuatkanlah hatiku,,
aku mohon ya ALLAH berikanlah aku kekuatan n petunjuk..
jalan mana yang terbaik untukku..
pilihan mana yang Kau redha untuk aku memilihnya...
n benarkanlah hati aku menyayangi hanya insan2 
yang Kau izinkan untuk aku mengingatinya..
:'(

0 cakap-cakap tentang coretan ini:

 

Template by Web Hosting Reviews