Thursday 23 August 2012

my new gadget..


yeay.. hard disk terbaru saya.. yeay..
actually my first hard disk la kan..
saya memang amat memerlukan gadget ini buat masa ini.. 
memperlihatkan lappy yang semakin lembab dan berat sebab memory yang semakin lama semakin penuh..
saya kena dapatkan jugak gadget ni kali ni.. yeay!
lagipun kebelakangan ni saya bimbang dengan segala soft copy notes, information, articles n e-books yang berkaitann course saya yang semakin hari semakin bertambah ni..
tak dapat bayangkan if tiba2 lappy kena format or apa ke n semua hilang..
waaaaa.. sebab saya dah rasa masa first year dulu bila lappy kena masuk ward.. 
nasib baik masa tu tak banyak sangat tapi saya tetap SERIK..
ok, lepas ni kena jaga baik2 benda ni..
tak perlu besar2 (yang ni 500GB je even sekarang orang lebih focus nak beli yang 1TB) sebab nanti saya akan semakin mengada masukkan movie banyak2.. jadi beli yang kecik sikit dapat membendung diri saya dari buat sesuatu yang luar alam..
eceyh...
oh, sayang.. jangan rosak2 ok.. i will love u sooo much..
<3
hehehehehe..


0 cakap-cakap tentang coretan ini:

 

Template by Web Hosting Reviews