Friday 10 February 2012

alhamdulillah.. =)


alhamduliilah.. alhamdulillah.. alhamdulillah..
akhirnya dengan rasminya saya menamatkan sem 3 saya.. =)
serius syukur tak terhingga..
walaupun baru provisional result yang keluar tapi saya tetap dah sangat bersyukur n gembira.. =)

serius memang tak sanggup nak tengok bintang2 kat my result atau perkataan lain dari perkataan 'LULUS'..
malam sebelum tu dah mula terbayang apa lah yang dah jadi dengan my med chem, dosage preparation buat silap macam mana ni n bagaimana perasaan nak nangis masa tengah jawab physic pharm..
serius itu la 3 paper paling killer yang saya rasakan untuk sem ni (even actually semua paper killer) tu belum lagi cerita pasal antimicrobe.. lagi haru.. huhuhuh..
terpaksa akui kata-kata senior2.. sem 3 sangat susah. ingat dulu senior2 tu main2 sebab for me dah 2 semester kat sini tak ada lagi sem yang senang.. haha.. =.='
sekarang baru sedar bagaimanakah 'kesusahan' sebenar sem 3.. huhuhuh..
ingat lagi masa sehari sebelum last paper, pergi bilik my senior untuk ambik nota sem 4, kata2 penenang my senior 'tak apa, kscp physic pharm senang'..
my senior cakap macam tu selepas mendengar junior dia ni mengadu betapa susahnya physic pharmm.. :'(
hmmm.. alhamdulillah, sekarang dah tak ada apa2.. =)
keluar je result, dengan rasminya jadual pun dikeluarkan.
tapi bleh tersenyum lebar sebab saya sangat lah sukakan jadual sem 4 ni.. hehehe


ok, kegembiraan terserlah bagi insan2 yang memang kaki balik rumah.. haha
jumaat tak ada kelas, hari khamis kelas sampai pukul 4, jadi secara rasminya after pukul 4 dah boleh ambik bas.. haha..
kejam.. =)
sem baru, azam baru.. niat di hati.
tercapaikah?? errrr.. kelu seribu bahasa..

aku malu padamu..
tahu kekuranganku..
tapi aku lebih malu.. bila Tuhan tahu..
ku tak terima hidupku
ikhlaskan apa adanya aku
tanpa harus ku mengeluh
Tuhan lebih tahu
ini yang terbaik untukku
tak perlu ada air mata
hidup belum habis semua
kerana aku yakin
Tuhan masih ada..
~wali band, aku tidak malu~

KATA 1: credit untuk kamu.. for make this song as your words to comfort me.. =)

0 cakap-cakap tentang coretan ini:

 

Template by Web Hosting Reviews