Wednesday 12 February 2014

Lazy Person

lazy to do anything.
tapi sejak bila aku rajin bila sampai bab nak buat kerja ni?
normal bila aku malas. abnormal bila aku rajin
mohon percaya. 
berhari2 depan laptop mengharap thesis berjalan laju seperti kancil
tetapi gayanya lebih lambat dari kura-kura berjalan.
aku pun tak tau apa aku buat depan laptop ni berhari-hari. haisyhh.
punya perah otak nak simplify compund masuk table.
rupa-rupanya post-grad student yang tolong aku aritu dah buatkan untuk aku.
tapi aku tak bukak file dia, maka aku tak perasa. aku bukak tapi buat2 tak tau.
al-maklum la dia hantar waktu aku bukan berada dalam dunia thesis. jadi aku abaikan seperti angin lalu. maka salah siapakah ini.? mohon jangan tanya.
ohhh.. my holiday going to be end
sooo sadddd.. i'm still thinking that the holiday is tooo short.
senangkan dah sebulan. apa aku buat sebulan ni?
cari-cari balik aku punya diary, tapi ehh. mana aku ada diary?
merepek. ok, babai.




0 cakap-cakap tentang coretan ini:

 

Template by Web Hosting Reviews